2 rondjes gewonnen - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Bibiane Schoofs - WaarBenJij.nu 2 rondjes gewonnen - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Bibiane Schoofs - WaarBenJij.nu

2 rondjes gewonnen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Bibiane

08 Oktober 2008 | Spanje, Barcelona

Hallo ,

Daar zijn we weer! Nu vanuit Barcelona nadat ik een week in Nice heb getraind met m'n dubbelpartner. Was het geweldig mooi, gaaf daar en geweldig weer! Heb lekker getraind en ben klaar voor deze week.

Het toernooi begon op maandag tegen een meisje uit Duitsland, ik kende haar en het kon nog eens moeilijk worden. Nadat ik de 1e set met 6-2 gewonnen had gaf ze op omdat ze blijkbaar ziek was.

Omdat het toernooi pas zondag eindigt speelde ik op dinsdag niet, dagje trainen was ook wel lekker!
Mijn tegenstanders speelde vandaag wel dus ik had mooi de tijd om ze te bekijken. Het ging tussen een jong spaans meisje goed op dreef was en een croaties meisje ' Mamic' zij staat momenteel 200 van de wereldranglijst en heeft top 100 gestaan...

Dus was interessant, tot mijn grote verbazing won het jonge Spaanse meisje, dus moest ik wat bedenken wat de taktiek moest zijn voor de volgende dag.

Speelde 1e ronde om 9.30, en met hulp van mijn dubbelpartner hadden we de perfecte taktiek uitgepuzzeld.... Heb de wedstrijd met 6-0 6-1 gewonnen. Zonder veel fouten en perfecte taktiek heb ik goed gespeeld....

Morgen spelen we halve finale dubben en speel vrijdag pas de kwart finale in de singel, moet tegen een russisch meisje ik ken haar verder niet heb er ook niet zien spelen maar vaak spelen alle russische meiden hetzelfde, hard en vlak! Dus we gaan weer er iets op los laten en dan zien we wel weer verder.

Tot snel

Liefs Bibi

  • 08 Oktober 2008 - 16:31

    Anita:

    Hoi Bibi,

    Goed gespeeld en leuk geschreven. succes met het verder perfectioneren van je tactiek. We zullen duimen voor mooie resultaten.

    Groetjes Anita en de rest.

  • 08 Oktober 2008 - 21:27

    Marijke:

    Hoi Bibi en Sammi,

    Fijn dat het zo goed gaat, ik ben supertrots op jullie. Nog heel veel succes in de volgende singlerondes en natuurlijk ook in de dubbel.

    liefs, Marijke

  • 10 Oktober 2008 - 12:56

    Brenda:

    Hey Bibi & Sam!

    Hoe gaat het met jullie? Zo te zien/horen gaat het wel goed! Ik vind het fijn dat het zo goed gaat, hou vol he!!

    Hopelijk tot gauw weer een keer!

    Dikke kus, Bren

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 April 2009

Thuis

06 Maart 2009

Kwart verloren, finale dubbel

05 Maart 2009

Naar de kwart finale

02 Maart 2009

Egypte; Dag van aankomst

15 Februari 2009

Bijna weg
Bibiane

Actief sinds 10 Maart 2008
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 107562

Voorgaande reizen:

29 April 2009 - 02 Mei 2009

25.000$ toernooi

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

30 November -0001 - 30 November -0001

Nederland 10.000$

Landen bezocht: