Kwart en dubbel finale verloren - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Bibiane Schoofs - WaarBenJij.nu Kwart en dubbel finale verloren - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Bibiane Schoofs - WaarBenJij.nu

Kwart en dubbel finale verloren

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Bibiane

11 Oktober 2008 | Spanje, Barcelona

Hoi Iedereen,

Heb de kwart finale verloren, speelde gewoon niet goed. Veel fouten en weinig winners. Het meisje was links handig, dit was ook erg vervelend om tegen te spelen want had gewoon weinig tot geen gevoel in de slagen. Wel jammer want er lagen kansen.

In de dubbel hebben we finale verloren 76 67 en 3e word er een super tie break gespeeld en die verloren we 7-10. Wel zonde, maar we speelde allebei gewoon niet goed genoeg om dit te winnen, te veel fouten. Genoeg kansen gehad om toch de wedstrijd te winnen alleen we hebben kansen laten liggen.

Maandag vliegen we door naar het volgende toernooi dat is in Kroatie, waar er weer volgende kansen liggen!

Tot snel

Groetjes Bibi

• 11 Oktober 2008 - 18:52

Anita:

Hoi Bibi,

Jammer dat jullie er niet meer hebben weten uit te halen. Hopelijk gaat het in Kroatië beter. We blijven je volgen.
    Succes, groetjes Anita en Rijk.

• 11 Oktober 2008 - 19:12

Madelon:

Hey Meis,
    jammer dat t niet gegaan is zoals je wilde, maar je hebt toch maar weer mooi een dubbelfinale gehaald. Zag dat Sam ook de singlesfinale heeft gehaald, succes!! En volgende week veel plezier in Kroatië. Ben voor het eerst echt jaloers waar je naartoe gaat.... Dovizenja!!
    Liefs Lon

• 11 Oktober 2008 - 20:46

Marijke:

Hoi Bibi,
    Helaas, kan gebeuren, maar toch weer ver gekomen, zeker met de dubbel. Veel succes in Kroatie.
    liefs, Marijke

• 12 Oktober 2008 - 12:25

Anne:

Hoi Bibi,

Jammer van je verlies, maar dat komt volgende week vast weer helemaal goed. Gefeliciteerd voor Sam met het toernooi en de dubbelfinale halen is ook super.

Veel succes in Kroatië.

Liefs,

Anne

• 14 Oktober 2008 - 22:07

Eline:

Ondanks de verliezen: goed bezig!

Veel plezier in Kroatië. Leuke landen allemaal ook om te spelen.

Liefs.