kwart verloren - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Bibiane Schoofs - WaarBenJij.nu kwart verloren - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Bibiane Schoofs - WaarBenJij.nu

kwart verloren

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Bibiane

27 September 2008 | Frankrijk, Parijs

Hoi hoi,

Het week einde nadert en heb jammer genoeg niet voor een overwinning gister kunnen zorgen..
Verloor mn partij 0-6 6-1 5-7. In de 1e set had ik een in schattings fout gemaakt met n racket en kreeg daardoor geen grip op de ballen waardoor ik slecht speelde.. Na racket verandert te hebben begon ik 2e set zeer goed te spelen en heb agressief goed spel geleverd! Begin 3e set lagen er kansen maar hier en daar een fout is me duur komen te staan. Niet te min ook 3e set goed gespeeld en heb er een goed gevoel aan over gehouden.

Gisteren speelde we ook dubbel finale alleen mijn dubbel partner had koorts en was ziek. Daardoor waren we niet in staat om deze dubbel te winnen. Wel frustrerend want we zeiden ook tegen elkaar als zij gewoon fit was, hadden we er weer een dubbel titel bij. Achja die dingen gebeuren.
Komende week gaan we 1 week trainen in Nice om daarna een 10.000$ toernooi in Barcelona te spelen..

Tot snel weer

Groetjes Bibiane

• 27 September 2008 - 17:26

Margreet:

Veel plezier in Nice, fijn dat je zo lekker gespeeld hebt. Kus

• 27 September 2008 - 20:59

Madelon:

Hey Meis, jammer dat je verloren hebt, maar that's life. Have fun in Nice, en voor Sam succes in de finale! Hoop op een overwinning!
    Liefs Lon

• 28 September 2008 - 14:36

Eline:

Hee Bibi!

Goed bezig zo te horen. Ga zo door!

Hoop je weer eens te spreken binnenkort.

Liefs,
    Eline.