Beginnen - Reisverslag uit Ede, Nederland van Bibiane Schoofs - WaarBenJij.nu Beginnen - Reisverslag uit Ede, Nederland van Bibiane Schoofs - WaarBenJij.nu

Beginnen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Bibiane

06 Maart 2010 | Nederland, Ede

Het is weer een tijdje geleden dat ik toernooien heb gespeeld. Mis het dan ook echt ontzetten.
Een week griep, ontstoken amandelen en antibiotica hebben paar weken terug ook even roet in het eten gegooid maar ik ben er nu weer bijna klaar voor.

Sta in geschreven voor een toernooi in Frankrijk Amiens en kwalificaties beginnen op zaterdag.
Weer training moeten opbouwen afgelopen en dat is prima gelopen. Kijk uit naar zaterdag om eindelijk te beginnen en hopelijk vanaf dan een gewoon programma te gaan draaien van toernooien.

Update op school sta ik ook op het punt om het af te sluiten. Deze maand april is wel belangrijk, moet 2 werkstukken inleveren en heb mn laatste toets voor het Centrale Examen van wiskunde.
Maar heb er alle vertrouwen in als ik het werkstuk van wiskunde en deze toets gewoon voldoende maak dan komt het in Mei ook allemaal goed.

Tot snel
Liefs

• 07 Maart 2010 - 08:17

Anne:

Hoi Bibi,

Fijn dat het weer beter gaat. Hoop dat je lekker kunt spelen.

Lekker als je dat straks gehaald hebt!

Heel veel succes

Anne

• 08 Maart 2010 - 12:32

Marijke:

Fijn dat het allemaal de goede kant op gaat nu. heel veel succes met je toernooi.liefs