Thuis - Reisverslag uit Ede, Nederland van Bibiane Schoofs - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit Ede, Nederland van Bibiane Schoofs - WaarBenJij.nu

Thuis

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Bibiane

31 Januari 2010 | Nederland, Ede

Hallo iedereen,

We zijn weer een tijdje verder. Er is niet heel veel gebeurd.
Het zijn 3 kwakkelende weken geweest en vooral lichamelijk. Na het toernooi dus in Bathmen heb ik weer last van mn blessure gekregen wat me al een half jaar aan de kant heeft gehouden en nu iets langer dus. 1 van de redenen waarom ik ook niet naar Wrexham ben gegaan. Ondertussen ook griep opgelopen en ben er eindelijk nu vanaf. Werd tijd. Wel balen maar je doet er niks aan.
Opnieuw een plan opgezet voor de komende paar weken om snel weer fit te zijn. De blessure, de heup gaat ondertussen wel goed. Geen tot nauwelijks last meer en weer gewoon in training.

Mn eerste toernooi is dan ook gepland over een tijdje wanneer ik hoop weer wat topfit te zijn.
De planning is dan om week van 22 februari 2 toernooien in Spanje te spelen dan 1 week thuis. Dan 2 weken in Frankrijk. Daarna zien we wel weer verder, eerst kijken hoe dit gaat. Maar heb er alle vertrouwen in en ook veel zin.

Ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes Bibi

• 31 Januari 2010 - 08:31

Madelon:

Ha Bieb, we kletsen straks verder!!

• 31 Januari 2010 - 19:25

Meesbob:

Balen bibi.. Hoop dat de rest van het jaar wat beter gaat verlopen en dat je blessure wegblijft...

succes!

• 01 Februari 2010 - 09:55

Marijke:

Gelukkig weer op de weg terug :)en een mooi vooruitzicht, weer toernooien spelen, veel succes, liefs