au - Reisverslag uit Sarajevo, Bosnië en Herzegovina van Bibiane Schoofs - WaarBenJij.nu au - Reisverslag uit Sarajevo, Bosnië en Herzegovina van Bibiane Schoofs - WaarBenJij.nu

au

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Bibiane

04 Juni 2009 | Bosnië en Herzegovina, Sarajevo

Hallo allemaal,

Ja dat doet pijn, heb mijn 2e ronde wedstrijd verloren. 7-5 in de 3e set. Het doet voornamelijk pijn omdat ik op 5-4 zij serveerde 3 matchpoints heb gehad en ze niet kunnen verzilveren.... Erg jammer, heb er alles aan gedaan om de wedstrijd te winnen maar op het laatst was het niet goed genoeg.
We belangrijk en mooi is dat mijn arm het behoorlijk heeft gehouden dus dat is een overwinning opzich.
Morgen is mijn vlucht naar huis, is een vroege vertrek om 6.30. De planning voor komende week is zondag een competitie wedstrijd nog in Duitsland : Keulen en dan Maandag begint het 10.000$ toernooi in Apeldoorn ik dan ook mee speel.

Ben weer op de juiste weg na paar moeizame weken en heb zin in komende toernooien!

Tot snel

Liefs
Bibiane

• 04 Juni 2009 - 20:04

Anne:

Ah jammer he,

knap gedaan! Tot in Nederland!

Liefs,

Anne

• 05 Juni 2009 - 10:11

Marijke:

hoi, hoi, ja het is balen, je was er zo dichtbij, maar je hebt er alles aan gedaan. Kan gebeuren, ben toch supertrots op je.. Je kan het. Op naar het volgende toernooi, liefs

• 05 Juni 2009 - 11:24

Jan En Margreet:

Jammer, maar goed dat je arm het houdt.
    Succes in Keulen en Apeldoorn, groetjes vanuit Luxemburg.

• 11 Juni 2009 - 22:07

Madelon:

Hai Meis,

zie dat het weer lekker loopt in Apeldoorn, houden zo he!

Liefs Madelon

• 12 Juni 2009 - 15:32

Karlijn:

Fijn dat het weer goed met je gaat. Doe de groeten aan je vader.
    x karlijn