Halve finale singel. Dubbel winst! - Reisverslag uit Versmold, Duitsland van Bibiane Schoofs - WaarBenJij.nu Halve finale singel. Dubbel winst! - Reisverslag uit Versmold, Duitsland van Bibiane Schoofs - WaarBenJij.nu

Halve finale singel. Dubbel winst!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Bibiane

17 Augustus 2008 | Duitsland, Versmold

Ja daar zijn we weer.

Gister was de halve finale singel en halve finale dubbel. In de singel ging het gewoon niet. Na de marathon partij van 3uur was het gewoon op. Kan gebeuren en moest mezelf daarna klaar maken om nog een partij te spelen. Halve finale dubbel.

Deze wonnen we, Vandaag konden we dan nog 1x terug naar Versmold voor de finale dubbel. Na een slechte start en allebei niet goed spelend de finale wel te winnen.
1e set verloren we met 4-6, i de 2e set kregen we op 5-6 een matchpoint tegen. Het was een dubieuze bal en er moest worden gewacht op de beslissing van de scheidsrechter, of game voor ons of wedstrijd voor hun. Bal was uit dus het werd 6-6. Gelukkig konden we ons spel levelen en na een goede tie-break wonnen we de 2 set.
In 3e set word er een super tie-break gespeeld, ook hierin konden we het betere spel doorzetten en wisten we de partij te winnen.!!

Mooi toch weer een toernooi winst!

Volgende week speel ik een 25.000 in Vlaardingen. Deze week rustig trainen en opmaken voor komende weken.

Tot dan

kus, Margreet

• 17 Augustus 2008 - 19:54

Eline:

Gefeliciteerd Bibi!
    Leuke foto's, vooral die van het 'hapje' :) Ik zie je daarna in een schaterbui uitbarsten ;)

• 17 Augustus 2008 - 21:40

Marijke:

Super Bibi,gefeliciteerd met je eerste plaats en veel succes volgende week in Vlaardingen.

liefs, Marijke

• 18 Augustus 2008 - 09:20

Brenda:

Heey Bibi!

Goed gedaan hoor! Volgende week dus in Vlaardingen? Hoe gaat het verder?

Kus, Bren