Een tijdje verder... - Reisverslag uit Sarajevo, Bosnië en Herzegovina van Bibiane Schoofs - WaarBenJij.nu Een tijdje verder... - Reisverslag uit Sarajevo, Bosnië en Herzegovina van Bibiane Schoofs - WaarBenJij.nu

Een tijdje verder...

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Bibiane

03 Juni 2009 | Bosnië en Herzegovina, Sarajevo

Hallo allemaal,

Het is weer een tijdje geleden, en niet zonder blessure. Voor Oebekistan had ik me geblesseerd aan mijn schouder maar dacht dat het na een weekje rust wel weer zou gaan. Had 1 wedstrijd gespeeld in Oez en het ging daarna fout. Heb toen 3 weken geen racket aan geraakt om de schouder tot rust te laten komen.
Om weer een beetje ritme te krijgen heb ik competitie wedstrijden gespeeld in Duitsland, waardoor ze daar nu ook kans hebben om kampioen te worden! Dus dat is gweldig.

Maar naar deze week, zit deze week zoals jullie zien in Bosnie en Herzegovinia ook deze keer voor een 25.000$ toernooi.
Het toernooi zou oorspronkelijk dinsdag beginnen, maar regen regen en nog meer regen. de hele maandag en dinsdag.
Alle wedstrijden waren dus naar vandaag gezet zelf van de kwalificaite, dus was een drukke dag. De wedstrijden zelf begonnen om 9uur en inspelen was alleen nog maar plek om 7.30 lekker op tijd dus ;-)
Achja, ik moest tegen een Russische en heb gewonnen 6-1 6-0. Het ging wel goed, heb slim gespeeld. Morgen weer een kans om te mogen spelen, weet nog niet tegen wie want ze staan nog op de baan. We zien het wel... Maar tot dan maar weer...

Liefs

Bibiane

• 03 Juni 2009 - 18:53

Anne:

Dobrevice Bibi,

Fantastisch dat het zo gaat! Erg knap gedaan.

Heel veel succes voor morgen.

Veel liefs,

Anne

• 03 Juni 2009 - 19:47

Anita:

succes bibi, we volgen je...en duimen voor een mooi resultaat.

groetjes Anita

• 03 Juni 2009 - 19:55

Marijke:

Hoi Bibi, super gedaan meiske, ben trots op je. heel veel succes voor de volgende ronde. liefs

• 03 Juni 2009 - 20:33

Brenda:

Hey Bibi! Goed bezig! Ik wens je heel veel succes! Dikke kus van je zus

• 03 Juni 2009 - 21:15

Eline:

Go Bibi!

Hak ze van die van af :D

Succes

• 04 Juni 2009 - 08:05

Madelon:

Hey Bib, goed gedaan, voor vandaag ook weer veel succes. Van Margreet moet je uiteraard weer een geheim wapen meenemen. Koppie erbij houden, weer slim spelen, dan red je het wel. Dobro!

Kus van je andere zus

• 04 Juni 2009 - 09:02

J@n En M@rgreet:

Na 3 daagjes in Engeland te hebben rondgezworven zitten we nu weer even op de boot terug naar Duinkerke en hebben we even internet. Leuk even een berichtje naar Bibelebonsje natuurlijk!! Blijf met je koppie spelen en maak gebruik van de zwakke kanten van je tegenstandsters. You're a winner!! Kusjes J@n en M@rgreet.