Bijna weg - Reisverslag uit Ede, Nederland van Bibiane Schoofs - WaarBenJij.nu Bijna weg - Reisverslag uit Ede, Nederland van Bibiane Schoofs - WaarBenJij.nu

Bijna weg

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Bibiane

15 Februari 2009 | Nederland, Ede

Hallo Iedereen,

Het is weer een tijdje geledend at ik iets geplaatst heb.

Sind Mauritius is er dan ook niet heel veel gebeurd. Ben gewoon thuis geweest en net als gewone kinderen naar school gegaan hihi ;-)

Heb niet stil gezeten onder tussen.
Met mijn conditietraining hadden we een programma opgezet voor 7 weken. Het eerste toernooi zit er wel weer aan te komen. In Egypte in de 1e week van Maart.

Kijk er erg naar uit want voel me goed en heb er naar toe gewerkt....

Zal deze keer alleen met mijn moeder gaan omdat Samantha (voor diegene die het niet weten mn dubbelpartner en vriendin)
nog zit met een schouder blessure dus die moet nog wat langer door trainen.

In iedergeval het gaat snel weer beginnen!!

Tot snel

Groetjes Bibi

  • 15 Februari 2009 - 20:05

    Anita:

    Veel succes Bibi, we gaan je weer volgen en voor je duimen. Zet hem op! Je kunt het.

    Groetjes van ons allemaal

  • 15 Februari 2009 - 20:52

    Margreet:

    Heel veel succes dit jaar, ik hoop dat je je doel mag halen!
    We houden contact, doeidoei, kus.

  • 15 Februari 2009 - 22:29

    Eline:

    Mooi mooi, klinkt goed :)

  • 16 Februari 2009 - 04:37

    Milo Cornelissen:

    Veel suc6 dit jaar en ik g zeker jouw resultaten volgen.
    grt. aan je ouders

  • 16 Februari 2009 - 15:13

    Brenda:

    Hey meis!
    Leuk om weer wat van je te horen! Lekker naar Egypte weer lees ik! Veel succes! Hopelijk kunnen we ook nog weer een keertje afspreken binnenkort! Kus, Bren!

  • 18 Februari 2009 - 08:38

    Lon:

    Ha Bib,

    lekker, weer een weekje Egypte, er zijn vervelendere plaatsen om te tennissen... Uiteraard veel succes (zag dat je al in het hoofdtoernooi zit) en voor Sam veel succes met d'r schouder!

    Liefs Lon

  • 26 Februari 2009 - 16:57

    Maurits:

    heej bibiane,

    héééééééééél veel succes in Egypte. Je zal zeker steun krijgen daar (tante woont momenteel in caïro) Enja ook veel sterkte aan sam :)

    Bonne chance bibi!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Ede

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 April 2009

Thuis

06 Maart 2009

Kwart verloren, finale dubbel

05 Maart 2009

Naar de kwart finale

02 Maart 2009

Egypte; Dag van aankomst

15 Februari 2009

Bijna weg
Bibiane

Actief sinds 10 Maart 2008
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 107523

Voorgaande reizen:

29 April 2009 - 02 Mei 2009

25.000$ toernooi

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

30 November -0001 - 30 November -0001

Nederland 10.000$

Landen bezocht: