10.000 $ toernooi gewonnen !! - Reisverslag uit Ede, Nederland van Bibiane Schoofs - WaarBenJij.nu 10.000 $ toernooi gewonnen !! - Reisverslag uit Ede, Nederland van Bibiane Schoofs - WaarBenJij.nu

10.000 $ toernooi gewonnen !!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Bibiane

30 Augustus 2010 | Nederland, Ede

Hallo allemaal,

De meeste mensen weten het al maar ik dacht dit nieuws wil ik toch even delen op internet ;-)

Heb vorige week de future in Enschede gespeeld en gewonnen!!

In de finale speelde ik tegen Geuer, tegen haar verloor ik in Belgie in april de halve finale.
Ik kende haar dus al en had een goed spelplan klaar , dit heb ik goed kunnen uitvoeren en won 61 62.

Heb erg lekker en ontspannen staan spelen, mijn opdrachten ook vervuld die ik heb meegekregen voor op de baan deze week en daardoor m'n level omhoog gehaald.

Komende week staat Alphen aan de Rijn op het programma dat is een challenger.

Ik heb een wildcard aangevraagd voor het hoofdtoernooi. Het is dus even afwachten of ik die krijg, maar als ik die niet krijg dan begint het toernooi op zaterdag.

Misschien tot dan..

Groetjes Bibi

• 30 Augustus 2010 - 19:27

Lon:

Hey Bieb, nogmaals, gefeliciteerd!! Dikke knuffel uit Ernem

• 30 Augustus 2010 - 19:36

Carolina:

heee Bieb,
    ik hoop voor je dat je die wildcard krijgt.
    En ik ga wer duimen voor je
    Lekker gevoel dan toch dat je nu wint van iemand waar je eerder tegen verloor.
    Mooi je plannen door gaan uitstippelen.. en uitvoeren meis..
    liefs uut zwolliewood

• 31 Augustus 2010 - 15:10

Brenda:

Hoi meis! Hartstikke goed gedaan! Ik hoorde het al van mama! Ga zo door! Kusjesss