Eredivisie - Reisverslag uit Ede, Nederland van Bibiane Schoofs - WaarBenJij.nu Eredivisie - Reisverslag uit Ede, Nederland van Bibiane Schoofs - WaarBenJij.nu

Eredivisie

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Bibiane

31 Mei 2010 | Nederland, Ede

HALLO hallo,

Het is ondertussen eind mei en vorderingen gemaakt....
Heb als opstapje eerst 2 dubbels in de eredivisie mogen spelen om te testen hoe lichaam en voet ging.

Voet hield het goed, heb daarom weer stapje verder mogen gaan en ook 2 singels gespeeld.. Jammer genoeg niet gewonnen maar wel lekker gespeeld en het lichaam weer getest.

Nu is het een kwestie van weer lekker fit worden aangezien ik nauwelijks echte trainingsuren echt heb kunnen maken.

Na een lang weekend wel redelijk moe want moest dus singelen en dubbelen, heb me vandaag goed laten verzorgen om er morgen weer fit bij te zijn!!

Na deze week zal er een periode van training komen om weer voor te bereiden op het zomer seizoen..

Trouwens had het nog niet gemeld, maar ik speel voor ALTA dat is in Amersfoort! Morgen beginnen de dames singels om 11.00 en alle steun is welkom!!


Misschien tot dan en anders tot snel

Liefs
Bibi

  • 31 Mei 2010 - 18:19

    Carolina:

    helaas heb ik therapiezwemmen... en kan ik er niet bij zijn.
    Ik wil je heeeeeeeeeel veel succes wensen en veel speel plezier ook vooral.
    Geniet van het moment..
    Geniet van het spel...
    Geniet van de mins en plussen
    Geniet van...... dat is nog koffiedik kijken dus.. hahah

    als je maar lekker speelt.. je hoofdje koel houden.
    en gaan met die ... uhhh racket

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Ede

Nederland 10.000$

Recente Reisverslagen:

20 Juni 2011

25.000$ toernooi gewonnen

31 Mei 2011

Hoofdtoernooi

23 Mei 2011

Thuis

02 Mei 2011

Halve finae

28 April 2011

Kwart finale 25.000
Bibiane

Actief sinds 10 Maart 2008
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 107527

Voorgaande reizen:

29 April 2009 - 02 Mei 2009

25.000$ toernooi

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

30 November -0001 - 30 November -0001

Nederland 10.000$

Landen bezocht: