Verloren - Reisverslag uit Tessenderlo, België van Bibiane Schoofs - WaarBenJij.nu Verloren - Reisverslag uit Tessenderlo, België van Bibiane Schoofs - WaarBenJij.nu

Verloren

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Bibiane

17 April 2010 | België, Tessenderlo

Vandaag halve finale verloren 76 63.
Opzich wel goed gespeeld jammer dat lichaam niet meer zo wilde. Een geiriteerde pees onder mn voet maarte bewegen erg moeilijk....

Maar dat mag de pret niet drukken deze week!! Ben super blij ermee en kan alleen maar terug kijken op een geslaagde week...!!

Nu even herstellen en dan pakken we het weer op in het volgende toernooi.

Tot snel

Groetjes bibi

• 17 April 2010 - 20:02

Anita:

Hoi Bibi,

Jammer van het verlies. Maar denk maar zo, er kan er maar 1 winnen! Wees blij dat je toch zover gekomen bent. Er zijn meer mensen die er helemaal niet aan mee kunnen doen. Jij hebt je toch maar mooi zo ver als nu weten te tennissen. Top hoor.
    Succes met het herstel en op naar het volgende toernooi.

Groetjes Anita

• 17 April 2010 - 20:44

Eline:

Hee,

Jammer inderdaad, maar wel boven jezelf uitgestegen dus! Geniet van je succes en veel suuces verder!

Liefs,
    Eline.

• 17 April 2010 - 20:57

Carolina:

nouuuu had ik heel verhaal gemaakt.. loop ik even weg.. en FLOEP alles is weg..NOu oke..
    Jammer dat je verloren hebt Maaaar.. je bent alweer ver gekomen.Gefeliciteerd.
    Maar goed ook mischien want anders ga je nog naast je schoenen lopen hahahha.
    (je deed het zeker expres om dit weekend nog bij marcel te zijn???)

Groetjes. Carolina