Toernooitje erop zitten - Reisverslag uit Ede, Nederland van Bibiane Schoofs - WaarBenJij.nu Toernooitje erop zitten - Reisverslag uit Ede, Nederland van Bibiane Schoofs - WaarBenJij.nu

Toernooitje erop zitten

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Bibiane

28 December 2009 | Nederland, Ede

Goeie avond,

Daar ben ik weer, zoals beloofd zou ik laten weten hoe het verliep op het toernooi.
Afgelopen week heb ik een A*** gespeeld in Eibergen. Met insteek om wedstrijden dus te spelen en mijn lichaam te testen.

En het is goed verlopen heb uitendelijk de finale gewonnen met 6-0 6-2. Sta lekker te spelen en heb een goede week achter de rug. Ook leuk om even te zeggen is dat ik geen set heb afgestaan.
Er zijn een aantal mensen komen kijken, deze wil ik bedanken vond het erg leuk dat jullie er waren.

Deze week kwam wel duidelijk naar voren waar ik hard aan gewerkt heb dat dat op zijn plek valt. Daar doe je het tenslotte ook allemaal voor toch?!!

Maar nu mijn planning dus, op 4 januari begint mijn laatste toernooi hier in Nederland voor nu en dat is in Amsterdam ook een A*** toernooi.
Voor die week daarna sta ik ingeschreven voor een ITF toernooi in Glasgow, daar zal ik kwalificatie moeten spelen die beginnen op maandag 11 januari. Heb er heel veel zin in want het is lang geleden dat ik internationaal heb gespeeld.

Interesse om volgende week te komen kijken? Je kan me een berichtje sturen dan kan ik je laten weten welke tijden ik speel.

Verder normale leven gaat verder los van de toernooien en dat houdt in trainen en wat huiswerk maken. Ik laat weer snel wat horen of wie weet hoor ik wat van jullie :-)

Groetjes Bibi

• 29 December 2009 - 12:35

Brenda:

Zet 'em op! xxBren

• 30 December 2009 - 14:51

Eline:

Hee Bibi,
    Lekker bezig zo te horen. Laat maar weten welke tijden je speelt in Amsterdam de week van 4 januari. Dan kom ik langs als het uit komt.
    Liefs,
    Eline.