Hechingen - Reisverslag uit Ede, Nederland van Bibiane Schoofs - WaarBenJij.nu Hechingen - Reisverslag uit Ede, Nederland van Bibiane Schoofs - WaarBenJij.nu

Hechingen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Bibiane

04 Augustus 2010 | Nederland, Ede

Hoi,

Vanuit Duitsland waar ik mijn seizoen begin in 25.000$, na toch wat blessure leed.

Vanwege mijn ranking moest ik via kwalificaties moeten proberen het hoofdtoernooi te halen.

Deze week waren het 3 kwalificatie wedstrijden waar ik me doorheen heb gevochten. Na de loting werd bekent dat in het hoofdtoernooi dat ik de 2e geplaatste trof. Nr 188 WTA.

Vandaag heb ik die gespeeld en heb een goede wedstrijd gehad. Verloor hem wel 4-6 5-7 Maar er waren veel deuce games en heb kansen gehad.

Dus opzich een goede week gehad met 4 potten in de benen. Dat is nu ook het doel, om te proberen veel potjes te spelen en weer wat punten bij elkaar te sprokkelen voor de WTA ranglijst.

Volgende week staat Versmold op het programma dat is ook duitsland een 25.000$ waar ik in de kwalificatie start.

Vanaf de 3e week van augustus zijn er toernooien in Nederland, waarschijnlijk zal ik dan een 10.000 spelen in Enschede en een 25.000 in Alphen aan den Rijn.

Tot volgende week

Groetjes Bibi

• 04 Augustus 2010 - 20:24

Carolina:

hoi hoi

gefeliciteerd met dit behaalde resultaat.
    Prima gedaan. Het belangrijkste is dat jij tevreden bent over je spel.
    En dat ben je dus.
    Heel goed.!!!
    Blijf je nu in Duitsland of kom je nog tussendoor naar nederland??
    wanneer starten die in Versmold??

liefs Carolina

• 04 Augustus 2010 - 20:26

Brenda:

Hoi!

Je bent goed bezig!

Dikke kus, Bren

• 04 Augustus 2010 - 21:03

Madelon:

Zie ik zomaar het woord Hechingen als titel in mn inbox. Denk gelijk, wat heeft ze nou weer gedaan, en schrijft ze zowaar hechtingen verkeerd. Hahaha gelukkig niks aan de hand dus en juist erg positieve berichten. Goed bezig meis!!

Liefs Lonn