Nipts verloren - Reisverslag uit Amiens, Frankrijk van Bibiane Schoofs - WaarBenJij.nu Nipts verloren - Reisverslag uit Amiens, Frankrijk van Bibiane Schoofs - WaarBenJij.nu

Nipts verloren

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Bibiane

24 Maart 2010 | Frankrijk, Amiens

Verloren 6-7 6-3 0-6. In de 1e set 3 setpoints gehad. waarvan de 1e was op 6-5 claire serveerd op 30-40. Service naar buiten ik speel cross krijg hem rechtdoor claire loopt en en ik speel passing cross ze zit erbij en legt volley kort neer. Goed gespeeld. Het 2 set punt op 6-4 voor mij in tiebreak ze serveert weer naar buiten, ik speel cross zij rechtdoor ik terug naar haar forehand en ze speelt winner naar mn backahnd.r. Andere set point na goede opgebouwd want ging over haar backhand, bij een korte hogere bal op m'n forehand wilde ik versnelle rechtdoor maar miste en zo verlies ik die 1e set.
Na 3-1 achter in de 2e weet niet wat er precies gebeurt maar het draait om en ik win 6-3.

Oja wat daar ook gebeurde was grappig en heb ik nog nooit mee gemaakt! Op 3-4 voor mij vroeg ze Fyisio, die komt maar na overleg gaat die weer weg.Daarna win ik 6-3 en de fysio komt weer de baan op een minuut later zie ik Claire ineens bellen wel apart dus vraag scheidsrechter wat ze doet... Maar z was met haar fysio thuis aan het bellen... Dit was wel apart want wist niet dat dat mocht, maar oke niet boeiend verder..

In de 3e set 1e 2 games voor mn gevoel niks aan de hand daarna krijgen we nieuwe ballen en ben ik in probelem, ze glijden weer van mn racket af en maak veel te veel fouten.

Vind het erg jammer want zit er weer gewoon dicht bij en had deze moeten pakken... Nu zo opweg weer naar huis... Uurtje of 5uur rijden...

Heb wel weer goeie potten gespeeld en we gaan weer verder..

Tot snel

Groetjes

• 24 Maart 2010 - 14:26

Margreet:

Jammer, heb voor je geduimd...

• 24 Maart 2010 - 15:32

Carolina:

Jammer van die ballen. Maar je hebt je goed gehouden en neergezet(zegt een ondeskundig iemand hahah)
    Een goed gevoel hebben is zeer belangrijk.
    Goede en behouden reis.

• 24 Maart 2010 - 16:50

Opa En Oma:

groeten en snel thuis

• 25 Maart 2010 - 09:11

Marijke:

Jammer van die punten, maar goed gespeeld.

liefs, tot gauw

Marijke