Uitstel - Reisverslag uit Ede, Nederland van Bibiane Schoofs - WaarBenJij.nu Uitstel - Reisverslag uit Ede, Nederland van Bibiane Schoofs - WaarBenJij.nu

Uitstel

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Bibiane

08 Januari 2010 | Nederland, Ede

Hallo,

Even een update... De plannig was om a.s zondag richitng schotland te vertrekken voor mijn eerste 10.000$ toernooi.
Deze week zou ik in Amsterpark nog spelen ook.
Maar maandag had ik in Amstelpakr gespeeld en dinsdag tijdens de training heb ik iets gedaan waardoor mijn oude blessure aan m'n heup weer is gaan opspelen.

Goed even last van gehad paar dagen maar het gaat alweer wat beter. Heb alleen sinds dinsdag dus niets meer kunnen doen en doe het komende paar dagen rustig aan.

Daarom hebben we er voor gekozen om niet te gaan om geen risico te nemen aangezien het afgelopen tijd zo goed ging. Maar komt goed

Het is de bedoeling volgende week de training weer op kan pakken . De toernooien zijn dan gewoon een weekje uitgesteld, want ben wel van plan om naar Wrexham te gaan voor ook een 10.000 maar die begint voer 2 weken pas.

Verder gaat het goed, ik hou me even rustig en dan beginnen we weer zo snel mogenlijk want sta echt te popelen om weer te spelen in het buitenland.

groetjes bibi

• 08 Januari 2010 - 14:25

Grote Zus:

Ah, ik dacht al, een walkover, watskeburt? Doe je rustig aan met t heupje, niet teveel dansen ;-)

Liefs Lon

• 08 Januari 2010 - 21:37

Margreet:

samen met Madelon ongerust geweest....
    kuzz

• 09 Januari 2010 - 08:41

Bren:

Hoop dat je er snel weer bovenop bent en weer kunt gaan spelen! xxBren