alive and kicking - Reisverslag uit Ede, Nederland van Bibiane Schoofs - WaarBenJij.nu alive and kicking - Reisverslag uit Ede, Nederland van Bibiane Schoofs - WaarBenJij.nu

alive and kicking

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Bibiane

16 December 2009 | Nederland, Ede

Zo das lang geleden!!!!

Maar hier ben ik dan weer, te reden van mijn lange afwezigheid was een blessure, had een pees gescheurd in m'n heup! Vraag niet hoe dat kan want bijna onmogenlijk.

Maar ik ben weer terug en fitter dan ooit dus, er zijn paar mega veranderingen geweest in mijn leven. Zowel prive als professioneel.

Een bepaalde samenwerking is beeindigt en 2 nieuwe zijn begonnen.
Ik denk dat dit de belangrijkste en beste verandering is geweest van het afgelopen 2 jaar.
Nieuwe conditietrainer en ben bij Pro-M tennisacademy gaan trainen in Utrecht.
Ben nu sinds eind Oktober pas weer vol aan het trainen, daarvoor te veel last van de blessure.
Maar nu echt fitter dan ooit! Speel beter dan ik heb gedaan. Geweldig gewoon dus mooie omschakeling!

Afgelopen week is mijn eerste toernooi geweest, het was een nationaal toernooi maar toch een overwinning is altijd mooi.
Voor volgende week staat er ook weer een nationaal op het programma, dit is voor wedstrijd ritme en kijken of m'n heup het goed blijft doen.

Verder internationale toernooien zullen pas in Januari, februari gepland staan! Nu gewoon nog hard aan het trainen ben trouwens ook nog met school bezig dat loopt ook prima.

Dus dat is het voor nu weer, ik zal weer regelmatig stukjes plaatsen over hoe het allemaal gaat.

Tot snel

Groetjes Bibi

  • 16 December 2009 - 14:08

    Anita:

    Hoi Bibi,

    Leuk weer iets van je te horen. En zeker dat de veranderingen in je leven positief uitpakken. Super. Hou dat gevoel vast.

    Fijne feestdagen, lekker genieten en straks er weer volop tegen aan. Ik kijk uit naar je berichtjes.

    Groetjes Anita

  • 16 December 2009 - 14:35

    Margreet:

    Veel succes meisje, we horen weer van je......

  • 17 December 2009 - 13:20

    Brenda:

    Goed zo meis! We moeten ook gauw maar weer eens afspreken, veel te lang geleden!!!!!!!!

    xxBren

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Ede

Nederland 10.000$

Recente Reisverslagen:

20 Juni 2011

25.000$ toernooi gewonnen

31 Mei 2011

Hoofdtoernooi

23 Mei 2011

Thuis

02 Mei 2011

Halve finae

28 April 2011

Kwart finale 25.000
Bibiane

Actief sinds 10 Maart 2008
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 107509

Voorgaande reizen:

29 April 2009 - 02 Mei 2009

25.000$ toernooi

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

30 November -0001 - 30 November -0001

Nederland 10.000$

Landen bezocht: