Verloren 2e ronde en geblesseerd, - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Bibiane Schoofs - WaarBenJij.nu Verloren 2e ronde en geblesseerd, - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Bibiane Schoofs - WaarBenJij.nu

Verloren 2e ronde en geblesseerd,

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Bibiane

26 Juni 2009 | Nederland, Rotterdam

Hallo Iedereen,

Mijn laatste toernooi voor komende tijd hier in Nederland is met pech afgelopen..
Speelde tegen een meisje uit Duitsland, verloor 6-4 1-6 6-7 .
In de 1e set had ik het spelletje wat ze niet lekker vond en voerde het goed uit. In de 2e set begon ze beter te spelen en ik liet me verleiden om af te wijken van het spel plan.

Eind 3e set lukte me het beter om het op de plek te krijgen en haar weet te ontregelen. Alleen op 5-5 40-15 sloeg het noodlot toe.. Had al de hele week last van spieren rond mijn heup.. Volgens de fysio was het wat overbelast en wat opgerekt maar verder niks ernsitg, na dit toernooi zou ik wil rust moeten nemen. Maar op die stand bij de landing van de service voelde ik iets knappe....

Kwam nog wel 6-5 voor maar ik kon daarna niks meer. Lopen ging half en serveren al helemaal niet meer. Nu dus genoodzaakt rust te nemen.. Wel jammer want was graag verder gegaan..

Nu herstellen en dan weer op nieuw beginnen..
Ik laat snel weten wanneer ik weer kan beginnen.

Groetjes Bibiane

• 26 Juni 2009 - 11:54

Anita:

Hoi Bibi,

Gauw herstellen maar, jammer van deze blessure, op naar herstel.
    Ik duim voor je.....
    Groetjes Anita

• 26 Juni 2009 - 15:57

Margreet:

Goed voor jezelf zorgen nu. Kus, Margreet

• 26 Juni 2009 - 19:24

Eline:

Hee Bieb,

Klinkt als een mooie, goeie wedstrijd!
    Aan het einde dus net iets teveel van het goede..
    Ik hoop dat je snel weer soepel kan bewegen. Hopelijk kan iemand je even flink los masseren :-)

Liefs,
    Eline.

• 05 Oktober 2009 - 08:37

Kim De Waal:

Hoi Bibiane,

Jammer dat je geblesseerd bent geraakt. Het is nu een tijdje geleden. Gaat het al weer wat beter?

groeten uit Utrecht.