25.000$ toernooi, bijna in China - Reisverslag uit Namangan, Oezbekistan van Bibiane Schoofs - WaarBenJij.nu 25.000$ toernooi, bijna in China - Reisverslag uit Namangan, Oezbekistan van Bibiane Schoofs - WaarBenJij.nu

25.000$ toernooi, bijna in China

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Bibiane

29 April 2009 | Oezbekistan, Namangan

Hallo,

Heb eerder deze week al geprobeerd om iets op de site te vermelden, maar het internet luistert hier niet echt en ik was alles kwijt want hij deed het niet. Achja...

Deze week voor een gokje eens afgereisd naar Oezebekistan, off all places.. Het heeft wel wat.

Wel hele andere omstandigheden dan in Europa maar wel een geweldig ervaring.
Jammer genoeg 1e ronde verloren, geeneens slecht gespeeld. Het was wel een vervelende/lastige wedstrijd en het meisje speelde goed.64 62. Volgende week is er gewoon weer een nieuw toernooi.

Speelde deze week geen dubbel vanwege mijn schouder die ik tijdens de competitie vorige week, met de mix, had opgelopen. Ik maakte een beweging waardoor mijn schouder een beetje uit de kom ging maar wel weer terug. Ik kon 4 dagen niet spelen dus deze week voor de zekerheid maar geen dubbel gespeeld.

Het is een mooi land hier eigenlijk wel jammer dat het zo arm is. Maar heel ander land dan ik had verwacht.

Komende weken staat op het programma: 1 week in Engeland en dan 2 weken in Egypte. Lekker op gravel mijn favoriete ondergrond.!!

  • 29 April 2009 - 12:46

    Eline:

    Hee Bibi!

    Gaaf dat je verrast bent door het land. Weer een ervaring erbij.
    Mooi dat je goed gespeeld hebt en flinke tegenstand had. Daar groei je weer van!

    Veel plezier en succes verder weer.

    Liefs,
    Eline.

  • 29 April 2009 - 12:52

    Marijke:

    Hoi Bibi, lijkt me een hele belevenis, Oezebekistan. Nu maar weer op naar een nieuw toernooi, nieuwe kansen.

    Heel veel succes in Engeland en in Egypte,

    lies Marijke

  • 13 Mei 2009 - 13:58

    Piet Gerrist:

    Hoi Bieb,

    Van harte gefeliciteerd met je 21e verjaardag en ik wens je veel gezondheid en geluk.

    Ben je geblesseerd?
    Ik heb je nl niet op de deelnemerslijst van Edinburgh en Egypte zien staan.

    Groet,

    Piet Gerrist

  • 18 Mei 2009 - 17:52

    Kim De Waal:

    Hoi Bibiane,

    Deze website vind ik zo leuk! Geweldig om te kunnen zien welke wedstrijden je allemaal speelt. Ik hoop dat het al beter met je schouder gaat en dat het allemaal niet teveel pijn doet (of heeft gedaan).
    Groetjes uit Utrecht.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oezbekistan, Namangan

25.000$ toernooi

Recente Reisverslagen:

12 Juni 2009

Halve finale

12 Juni 2009

Halve finale

04 Juni 2009

au

03 Juni 2009

Een tijdje verder...

29 April 2009

25.000$ toernooi, bijna in China
Bibiane

Actief sinds 10 Maart 2008
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 107379

Voorgaande reizen:

29 April 2009 - 02 Mei 2009

25.000$ toernooi

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

30 November -0001 - 30 November -0001

Nederland 10.000$

Landen bezocht: