Verloren - Reisverslag uit Flic en Flac, Mauritius van Bibiane Schoofs - WaarBenJij.nu Verloren - Reisverslag uit Flic en Flac, Mauritius van Bibiane Schoofs - WaarBenJij.nu

Verloren

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Bibiane

19 November 2008 | Mauritius, Flic en Flac

Hoi Hoi,

Het was vandaag een mindere dag qua weer maar nog steeds goed om in te spelen.

Vandaag was het tegen een meisje die rond de 120 staat. In de 1e set kon ik haar behoorlijk bijhouden en de games waren close, alleen op de belangrijke punten greep ik ernaast.

2e set zag ik eigenlijk niet meer wat ze deed en liep ik achter de feiten aan omdat ik alleen maar aan het verdedingen was. Achja, het was een goeie ervaring, vooral de 1e set was ik blij mee en heb ik lekker gespeeld.

Heb met Michelle Gerard dubbel gespeeld en 1e ronde gewonnen 10-7 in de 3e set. MOrgen tegen de 1e geplaatste dus word geen makkelijke...

Tot snel weer.

Groetjes Bibi

• 19 November 2008 - 16:21

Marijke:

Jammer van je single, maar je komt wel elke keer weer wat verder en een stapje hoger. Super. Fijn dat je de dubbel gewonnen hebt, veel succes voor morgen,

liefs, Marijke

• 19 November 2008 - 21:12

Eline:

Je hebt je mooi geweerd!
    Succes in de dubbel en liefs

• 01 December 2008 - 15:28

Mark:

Hee Bibiane,

Toch weer goed bezig dit toernooi. Ik zie net als Marijke ook een mooie stijgende lijn over al die jaren. Respect voor je doorzettingsvermogen!