25.000 - Reisverslag uit Flic en Flac, Mauritius van Bibiane Schoofs - WaarBenJij.nu 25.000 - Reisverslag uit Flic en Flac, Mauritius van Bibiane Schoofs - WaarBenJij.nu

25.000

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Bibiane

18 November 2008 | Mauritius, Flic en Flac

Hallo Hallo,

Hier vanuit het zonnige Mauritius!! We zijn hier vorige week woensdag aangekomen om ons voor te bereiden. Mijn 1e wedstrijd waren in de kwalificaties, omdat dit een challenger niveau is. Dit betekend 1 level hoger dan de 10.000$ toernooien.

Maar oke, om me te kwalificeren hoefde ik maar 1 wedstrijd te winnen dit was tegen een Frans meisje, ik speelde absoluut niet goed maar het was genoeg om te winnen 75 64.

Vandaag stond mijn 1e ronde in het hoofdschema op het programma, gepland was het niet voor 13.00 op het centre court.
De 1e set was snel gedaan 1-6, raakte gewoon niks en baalde als een stekker ervan. 2e set kwam er meer strijd en waren er lange games. Ondanks dit kwam ik 2-4 achter. Door 2 sterke games kwam ik 5-4 voor. Heb een setpunt gehad maar niet kunnen verzilveren. Wat eindigde dat ik 5-6 achter kwam en het ergste was het matchpoint tegen op haar service in deze game. Het punt zelf aanvallen gespeeld en goed weggewerkt. Maar jeetje zenuwslopend....

De tie-break werd 7-3 voor mij, speelde aanvallend en weinig fouten, dit spel kon ik doorzetten in de 3e set die ik 6-2 won!!

Wat een wedstrijd het duurde namelijk 3uur en we begonnen om 13.00!! Zo warm hier er is nauwelijks een wolkje aan de lucht en de zon is verschirkkelijk sterk! Achja we komen lekker bruin terug.. Nu is de kleur nog rood hahah.

MOrgen tegen Patricia Mayr, meisje uit Duitsland staat rond de 120 op de wereld ranglijst, word een leuke uitdaging en heb er zin in!!

Tot morgen weer

ps zal zo snel mogenlijk foto's proberen te plaatsen..

Groetjes Bibi

• 18 November 2008 - 13:44

Margreet:

Dikke kus

• 18 November 2008 - 15:03

Eline:

Wow Bibi! Goed bezig. Echt vechten kan je wel! Maar dat wist ik al :-)

• 18 November 2008 - 15:20

Marijke:

Hoi Bibi, super gedaan joh. Uit zo'n positie terugkomen en dan de partij binnenhalen.Ben trots op je. Heel veel succes morgen en ik hoop dat je ook nog tijd hebt om lekker van dit mooie eiland te genieten.

liefs, Marijke

• 18 November 2008 - 16:15

Madelon:

Wat goed gedaan meis, ben nu al trots op je! Ga zo door he en ik spreek je snel weer!

Liefs Lon

• 18 November 2008 - 17:32

Anita:

Hoi Bibi,

Toppie zeg! Ga zo door, we denken aan je hier in het druilerige kikkerlandje. Geniet van de overwinning(en!) en de zon.

Groetjes Anita en de rest.

• 18 November 2008 - 21:10

Lukas:

Lekker hoor!;)

• 19 November 2008 - 08:52

Anne:

Hoi Bibi,

Knap hoor om zo terug te komen. Hou die vecht lust er in zou ik zeggen!
    Succes met de komende wedstrijd.

Liefs,

Anne