1e ronde door - Reisverslag uit Dubrovnik, Kroatië van Bibiane Schoofs - WaarBenJij.nu 1e ronde door - Reisverslag uit Dubrovnik, Kroatië van Bibiane Schoofs - WaarBenJij.nu

1e ronde door

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Bibiane

21 Oktober 2008 | Kroatië, Dubrovnik

Hallo Hallo,

Een nieuw toernooi en dus nieuwe kansen.... Vandaag stond de 1e ronde op het programma tegen meisje uit Duitsland heb gewonnen met 64 26 62.

Was een zwaar potje maar vanwege omstandig heden was het goed. Gisteren sloeg het noodlot toe toen m'n vriendin en dubbelpartner Samantha pijn aanval kreeg... Het wilde niet weg dus a een uur besloten ze een dokter te gaan opzoeken in het ziekenhuis. Dit was om 10uur. Naar het ziekenhuis, het was verschrikkelijk het wachten!! meerdere onderzoeken en wachten tot 1uur voordat we wisten wat het was en ze aan het infuus gelegen had.
Waren 3 lange uren vol stress maar het was extreme uitdroging en daarom veel afval wat zich was gaan ophopen en dat zette druk op de spieren rondom. Medicatie en veel drinken is de oplossing dus dat word gedaan. Nu gaat het beter

Gelukkig morgen een dagje rust voor mij en dan hopelijk kunnen we donderdag weer fit verder.!

Tot snel

• 21 Oktober 2008 - 22:42

Marijke:

Hopelijk knapt Sammi snel op. Wat een stress toestand voor jullie. Knap Bibi,dat je onder deze omstandigheden toch gewonnen hebt. Wens Sammi beterschap van me en ga zo door kanjer,

veel liefs, Marijke

• 22 Oktober 2008 - 11:15

Anne:

Goed gedaan! Veel beterschap voor Sam.
    Vandaag een dagje om lekker bij te komen.

Heel veel succes morgen.

Liefs,

Anne

• 22 Oktober 2008 - 21:10

Eline:

Hee Bibi,

Dat lijkt me schrikken! Gelukkig is het goed gegaan. Hopelijk redt Samantha zich verder goed en gebeurt het niet meer.

Succes allebei!

Liefs,